sobota, 13 lipca 2013

Zaczynamy! :)

Witam na moim blogu! :) W dniu dzisiejszym postanowiłam zostać w końcu wegetarianką i żeby sobie to ułatwić postanowiłam założyć bloga, na którym będę się dzielić z Wami moimi kulinarnymi poczynaniami. Od razu na wstępie pragnę zaznaczyć, że słaba ze mnie kucharka i na gotowaniu za bardzo się nie znam ale sprawia mi ono ogromną przyjemność dlatego chcę się uczyć i ulepszać swoje zdolności w tej dziedzinie. Przepisy, które będę tu umieszczać będą łatwe i szybkie do wykonania i oczywiście bezmięsne. Mam nadzieję, że uda mi się zachęcić osoby, którym wydaje się, że nie potrafią gotować do podjęcia próby - mieszanie w garnkach może sprawiać naprawdę dużą frajdę, zwłaszcza kiedy naszymi "dziełami" możemy podzielić się z bliskimi. Jestem otwarta na konstruktywne komentarze i sugestie. Zachęcam także do dzielenia się swoimi doświadczeniami w kuchni. No to zaczynamy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...